PiaBrug for et positivt “skub”
Jeg er en kvinde på 57 år Jeg er selvlært coach.. Med hjælp fra uddannet coach. Jeg holder af at hjælpe andre med at komme videre i livet. Når det ellers syntes at se umuligt ud. Når det bare føles som om det er op af bakke i strid modvind.
Jeg coacher både over telefon og ved møder.
Jeg har selv været nede at ramme bunden i et dybt hul 2 gange. Efter et voldeligt forhold, der nær havde fået døden som udgang. Samt da jeg for 15 år siden fik min pension. Begge depressioner tog langt tid at komme igennem. Men jeg rejste mig og betragter nu mig selv som livsnyder. Jeg har lært af den modstand og de kampe jeg har været igennem.
Mit liv nu: jeg opholder mig en del i Sønderborg, hvor min kæreste bor. Jeg har været telefonisk rådgiver i 15 år. Derudover holder jeg oplæg i hele landet, om hvordan det er muligt at være en livsnyder med kroniske smerter.
For det er noget af det, jeg også er.
Kærligst Pia