julieGruppe for kvinder med adhd(add)
Jeg har fornylig selv fundet ud af at jeg muligvis har ADD. Da der jo er lang ventetid på at blive udredt og der ingen alternativ er i mellem tiden, tænkte jeg at jeg ville lave min egen gruppe, til at have nogen at tale, spare- og grine med. Det skal være en støtte, udveksle gode værktøjer til hinanden og lære os selv bedre at kende. Skriv hvis du har interesse. Tænker vi kan mødes og lave nogle forskellige ting, som gå ture i naturen, en kaffe, træning og hvad det ellers nu kan være.
Jeg gik ned med stress sidste år og skal til at finde ud af hvordan mit arbejdsliv nu skal se ud - så indtil videre har jeg taget noget coach, personlig træner og kostvejleder udd.
Håber vi kan samle en god og konstruktiv gruppe.