RosaØnsker at synge og spille musik sammen med andre. Jeg er selv begynder/letøvet, men alle niveauer er velkomne. Alder har ikke betydning for gruppen - Lad os se, hvad der sker. 😀
Det vigtigste er, at man gerne vil lege med musik og skabe et frirum sammen med de andre i gruppen. Selvfølgelig også udvikle sig musisk.
Jeg vil rigtig gerne være i en form for demokratisk gruppe, hvor det ikke er mig, der sætter rammerne fra start. Har dog et ønske om at mødes et par gange om måneden (eller mindst én). 🎵🎤 Måske kan vi øve hos hinanden? Ellers kender jeg MÅSKE et lokale man kan låne gratis. Det må vi finde ud af sammen.
Lidt om mig:
Jeg er 42 år, har ikke børn (men to søde niecer, jeg bruger en del tid sammen med). Jeg stammer oprindeligt fra Iran, men har boet i Danmark, siden jeg var 2 år gammel. Jeg bor på Amager nær Christianshavn og Islands Brygge. Elsker at bo i København, hvor jeg kan cykle til alting. 💫
I forhold til musik, har jeg før gået lidt til sang og spillet en smule på guitar. Efter sommer kommer jeg til at få noget undervisning i sang, guitar og klaver.
Derudover er jeg kreativ, maler og tegner. Kan lide at læse bøger, og dyrke lidt sport.🥋(selvom det er lidt siden, jeg har været i gang med at træne 🤭). Jeg er også glad for dyr og natur. 🌱 Tager en pause fra arbejdslivet, men har arbejdet som audiologiassistent, pædagog og taget en overbygning på DPU i pædagogisk filosofi.
Nok om mig - hvis det lyder spændende, så skriv endelig. ☀️
(Det er selvfølgelig uforpligtende, når vi mødes, hvis man gerne lige vil mærke efter. Men jeg håber meget på at finde en rimelig stabil gruppe på sigt.)
Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.
Hvad venter du på? Gør som 720.132 andre, og opret dig gratis i dag.