MetteKultur/hygge/madklub m/k 55-60isch
Vil du være med til at danne en kultur/hygge/madklub sammen med mig?
Jeg tænker 6-8 personer m/k omkring 55-60 år isch. Vi skiftes til at finde på hvad vi skal opleve sammen. Om det er at lave mad og spise sammen/nyde sommeraftener, lege turister i vores skønne København eller lækre steder på Sjælland.
Jeg har bil og pakker gerne en picnickurv 🧺 - eller ligger hus til en fælles middag hvor vi laver maden sammen mens vi deler en god flaske vin og hygger os.
Vil du være med så skriv lidt om dig selv og hvad du har lyst at byde ind med.
Sommerhilsner
Mette🌻 (Ishøj)