VictorGrisefest i Storms Pakhus
Mit navn er Victor, jeg er 26 år og bor i Odense M. Som man bliver ældre, falder venskaberne fra uddannelsen ofte lidt fra side, og min vennekreds er blevet en smule inaktiv. Derfor søger jeg nye kontakter at lave ting sammen med!
Jeg er IT-uddannet (datatekniker), og nyder at spille computerspil, styrketræne, lære nye mennesker at kende – samt prøve nye ting.
I disse varme sommerdage kunne en tur på stranden være rigtig fedt. Ellers har jeg overvejet at samle en gruppe til Grisefest ved Storms Pakhus lørdag den 11. juli kl. 17.00. Da det er om lidt over to uger, og billetterne kan være i høje kurser, er du velkommen til at skrive, så kan vi da få sat en messenger gruppe igang.
Jeg er åben for andre forslag også.
🎟️ Facebook begivenhed: https://www.facebook.com/events/27721127760824387/
Håber i vil nyde det gode vejr med mig.