smilleKreativitet og hygge
Hej…
Jeg leder efter en kreativ sjæl som har lyst til at mødes over noget kreativt. Det kan være en tur på strikkecafe’, Smykbar, kulturmaskinen eller noget helt andet. Det kunne også være en stille frokost eller en tur i zoo, hvis vi vil hvile fingre lidt. Museum eller biograf. Det vi lige synes kunne være hyggeligt og hvad pengepungen tillader.
Jeg er 59 år og førtidspensionist. Jeg fungere bedst om formiddagen eller tidlig eftermiddag. Hvis den står på gåtur går jeg ikke så hurtigt eller meget langt og hvis vi kunne tænke os en tur i biffen, er jeg ikke så meget værd når det bliver for sent. Så kunne man sludre mest inden biografturen. Har du også nogle udfordringer, kan du være helt åben omkring det. Det skal der være plads til🥰