MartinVeninde/ven til bål mad og Natur
Går sgu efterhånden og bliver lidt alene herude, efter jeg mistede min 11år gamle rottweiler og da jeg ikke gider fester og byture med fulde og råbende folk, der alle er bedre og klogere end alle andre, så foretrækker jeg hellere hygge med lidt fest i hus og have... Men mangler en ærlig sjæl at have nogle hyggelige stunder med...det bliver lidt mærkeligt kun at have samtaler med sig selv, selvom der kommer nogle diskussioner..at sidde i tavshed med et andet menneske kan faktisk også være dejligt og fredfyldt hvis man da kan slappe af og bare nyde selskabet... Så lad os lave nogle projekter eller tage ud og nyde landskabet , og have nogle hyggelige fælles eventyr.
Jeg er førtidspensionist SIDEN 2008 med en pæn stor ADHD eller bare krudt i hovedet 😋😱