TineVenskaber
Efter en lidt stram skilsmisse, er det blevet tid til at tage en ny bid af livet.
Det var desværre kun få af veninderne, der hang på, da mørket fyldte mest, så nu hvor lyset endelig er tilbage, prøver jeg at række ud her.
Jeg håber, der sidder nogen bag skærmen der, ligesom jeg, elsker stand-up, en tur i biffen, kaffe og snak om alt mellem himmel og jord, luft til hjernen på en lang travetur, eller noget helt andet, jeg aldrig selv har tænkt på..
Jeg er 54, mor til voksne døtre, mormor, børnehaveklasseleder, og har en hund, der er sjovere end den er køn😊