LinsHjælp til flytning d. 15. juli
Hej
Jeg skal flytte den 15. juli og har brug for en hjælpende hånd. Da jeg ikke selv har bil, håber jeg, at der er en venlig sjæl herinde, som har tid og lyst til at hjælpe.
Det er en nem flytning: Der er overhovedet ingen møbler – hverken seng, sofa, bord eller stole. Jeg har kun omkring 7-8 tasker/sække. Afstanden mellem de to adresser er også ret kort (kun ca. 14 minutter på cykel). Hvis du har en bil med trailer, kan det hele helt sikkert klares på én enkelt tur!
Smid endelig en besked, hvis du har mulighed for at hjælpe mig. Det vil være en kæmpe hjælp! 🙏✨