Boblberg logo
Mad grubbeL.k

Mad grubbe

Hej. Alle

Jeg vil prøve at se om jeg kan finde 5 personer der kunne tænke sig at være med til at bygge et fællesskab op omkring mad aften. Hvor vi på skift mødes hos hinanden måske 1 gang om måneden. Så hver halve år hos en selv.

Lidt og mig selv. Jeg hedder Lars og er 53 år

Jeg er førtidspensionist og alene.

Rimelig til at lave mad. Elsker at grille og er uddannet bager. Så har hun/han par løst til at være med til at bygge sådanne en gruppe op. Så skriv endelig til mig.

Mvh lars

PS. Gerne personer fra fyn

Tilmeld dig og skriv til L.k

Blev du inspireret?

Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.

Hvad venter du på? Gør som 720.026 andre, og opret dig gratis i dag.

Opret dig gratis her

+