L.kMad grubbe
Hej. Alle
Jeg vil prøve at se om jeg kan finde 5 personer der kunne tænke sig at være med til at bygge et fællesskab op omkring mad aften. Hvor vi på skift mødes hos hinanden måske 1 gang om måneden. Så hver halve år hos en selv.
Lidt og mig selv. Jeg hedder Lars og er 53 år
Jeg er førtidspensionist og alene.
Rimelig til at lave mad. Elsker at grille og er uddannet bager. Så har hun/han par løst til at være med til at bygge sådanne en gruppe op. Så skriv endelig til mig.
Mvh lars
PS. Gerne personer fra fyn