Boblberg logo
Westlife koncert i Royal Arena Susanne

Westlife koncert i Royal Arena

Hej.alle Westlife fans. Jeg hedder Susanne er en frisk og ungdommelig kvinde på.65 år. Jeg holder af at hør 70'er musik. Er lidt af en pop tøs. Nyder at gå til fredags/koncerter/Nyder også af og til en god bytur. Hører 70'er og pop/rockmusik bla. A.DC.D. Volbeat

Er der nogen her på.Boblberg der eventuelt har samme interesser som mig..Der kunne være interesseret i at tage til Westlife koncert næste år sammen med mig det britiske popband Westlife i Royal Arena den 19. november 2026 kl.20,00

Jeg vil gerne mødes med dem der vil lære mig at lidt nærmere at kende. Evt. over en kop kaffe.

Skriv til mig her på.Boblberg.

Hilsen en der vildt glæder.sig til Westlife koncert.

Tilmeld dig og skriv til Susanne

Blev du inspireret?

Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.

Hvad venter du på? Gør som 720.027 andre, og opret dig gratis i dag.

Opret dig gratis her

+