SusanneWestlife koncert i Royal Arena
Hej.alle Westlife fans. Jeg hedder Susanne er en frisk og ungdommelig kvinde på.65 år. Jeg holder af at hør 70'er musik. Er lidt af en pop tøs. Nyder at gå til fredags/koncerter/Nyder også af og til en god bytur. Hører 70'er og pop/rockmusik bla. A.DC.D. Volbeat
Er der nogen her på.Boblberg der eventuelt har samme interesser som mig..Der kunne være interesseret i at tage til Westlife koncert næste år sammen med mig det britiske popband Westlife i Royal Arena den 19. november 2026 kl.20,00
Jeg vil gerne mødes med dem der vil lære mig at lidt nærmere at kende. Evt. over en kop kaffe.
Skriv til mig her på.Boblberg.
Hilsen en der vildt glæder.sig til Westlife koncert.