Boblberg logo
Friluftsliv - vil du med?Simone

Friluftsliv - vil du med?

Jeg kan lide at komme ud og gå/vandre, overnatte i telt/shelter, lave bål og nyde stilheden. Men jeg savner nogle gange at have nogen at dele oplevelsen med.

Jeg tror på at det er godt for os at være i naturen fordi vi på et dybt plan er forbundne med den.

Det kan give dybere snakke om livet og meningen med det.

Skriv gerne og vi kan se om vi har lyst til at mødes omkring friluftslivet.

Kærlig hilsen, Simone

Tilmeld dig og skriv til Simone

Blev du inspireret?

Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.

Hvad venter du på? Gør som 719.213 andre, og opret dig gratis i dag.

Opret dig gratis her

+