Hej er en mand på 41 fra Vig, 3 børn 17, 7 og 5, er aleneboende.
Søger bekendtskab til hygge over brætspil, kaffesludder og frisk luft i alle former 🚶♂️🏃🏼🚴🏻♂️🏋🏻..
Er frisk på at prøve noget nyt, og er altid klar til at lytte, måske vi ses☺️✌🏻
Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.
Hvad venter du på? Gør som 720.278 andre, og opret dig gratis i dag.