Boblberg logo
Kaffe ven søgesDelfin

Kaffe ven søges

Kvinde:

"Mine veninder de taler og taler". "Og ingenting, bliver til en skid. "Med mænd er det bare på en anden måde" :-)

Ensomhed er tabu, derfor solbriller.

Kaffe ven m/k 18 til 65 år ønskes.

Er mand der elsker gensidig lytte/tale. Tal du bare 60-70% af tiden.

Samtalen oplader mine og dine batterier.

Det gode smil eller grin, skal nok komme. Henad vejen.

Har kendt til depression. For år tilbage.

Jeg har haft kærester, med både angst og socialfobi. Aspergers osse. Men du behøver ikke lide af noget. Eller have store udfordringer, i dit liv. Hvis du har, kan du evt. Betro mig noget af det. Måske trænger du til "Social genoptræning", det gør jeg selv, i nogen grad.

Bare du, ligesom jeg føler dig alene. Indimellem.

Jeg er alt andet, end genert. Og er rigtig meget mig selv, altid.

Selvtillid og udadvendthed, er stor her. Extrovert.

Det har jeg fået skyld for :-) Kontant, og lidt dominerende, er jeg osse.

Men tit komplenteres jeg, af hel introverte kammerater m/k.

Det er så paradokset.

Modsætninger.....

Har godt af hinanden.....

Det er ofte min erfaring...

Den gode samtale, roen, hyggen skaber vi. Om det sker på 30 min. Eller efter 3 møder.

Går du lidt/meget op i at lave mad og evt. spise med andre?

Jeg går ik op i madlavning, selv.

Hvis du gør. Spiser jeg alt, osse vegetar mad. Og smider gerne 50 til råvarer.

Hvis vi endelig skal spise sammen. gir jeg gerne Kina take away. Som kan stoppes i bilen undervejs

Bruger selv 1 øl / 1 vin til maden. Når det er i sociale sammenhænge.

Jeg jobber tit mutters alene, og til tider er vi 2 - 3 i hele produktions hal. På skiftevis dag/aften hold.

Tekniske pakninger. Udvikling og praktisk produktion, et mindre sted. Hvor man kan jobbe selvstændigt, og bytte vagter, som vi vil.

Vi laver pakninger, til små motorer, til især medicinal / medico industrien.

Når man er den senest ansatte, og ik har kone og børn derhjemme så.... Blir det tit til aftenvagter..

Er ingeniør, 2 år siden år tilflyttet fra Holland, hvor jeg blev skilt efter 11 år. Har ikke børn. Jeg er oprindeligt fra Nordsjælland.Dansk. Er enebarn. Både nær og fjern familie er gået bort

I fritiden ser jeg folk til skydning, og crossfit. Jeg skriver osse en del. Med 10 fingre, lynhurtigt, og med go kreativitet.

Ellers ser jeg ikke så mange......

Er for 2 år siden tilflyttet Gentofte, efter 11 år, i Holland....

Har bil, og hvis du vil ud, ved nogen af møder, kan vi måske finde på noget. Hvis der kemi, er jeg gerne din ledsager til (fin) kulturelle ting. Nok ikke halve og hele dage.

Ryger ikke.

Det gør ikke noget du gør.

Er selv eks. ryger fra 6 år tilbage, men er ikke frelst

Drikker til sociale sammenkomster, hvor de andre også finder 1-2 vin/øl naturligt.

Men ikke alene.

Det er ikke dating, eller kæreste, jeg søger ligenu.

Eller man ved jo aldrig, hvem man pinger med. Men så kræver det jo gensidighed.

Lad os opfylde hinandens batterier, med kammeratligt samvær.

Jeg tilbyder det kammeratskab, dine veninder og familie måske ikke mestrer.

Er voksen mand, med humør, initiativ og tid til eftertanke der selv skifter et gear op/ned når det behøves. Er kontant og (for) ærlig.

Tag "Hvorfor ikke prøve". "Det er ikke farligt" hatten på.

Hvis du mest tryg ved, at skrive sammen 1 uge. Så kan vi godt.

Du kan sagtens få mit nr. Så ringer du bare 😊 eller giv mig evt. dit.

Hvis du på længere sigt, søger chatven, penneven, eller lange tlf. Samtaler. skal du søge selskab andre steder :-)

Det personlige møde.

Roen.

Nærværet.

Den goe samtale.

Skal vi stræbe efter.

Jeg vil ikke ses, for at fortælle i lange baner om, hvor dygtig jeg selv syns jeg er, med økonomi, business, ejerbolig, uddannelse, karriere.

Livet går også ud, på meget andet. Når man når en vis alder. Gør det ik...

Vi ka skrive sammen. Og nu ik forvente svar, indenfor 1 time, HVER gang.

Så skal der ringes, inden man (evt.) mødes

Min tid, er foreløbig til 1 møder om ugen. Måske 2.

Vi tar lige 1 kemimøde

Prøv det. Prøv det :-)

Du risikerer, at prøve noget nyt

Me too

Man kan godt savne lidt nyt bekendtskab, ny input, og evt. Kammeratskab, hvis der er basis

Nogle kvinder, foretrækker kammerat(er) over veninder.

Heldigvis.

Jeg har tit jobbet, hvor jeg er eneste mand, eller hvor vi kun er få mænd. Og så hovedparten kvinder.

Passer mig bedst. Kvinder er bare mere socialt intelligente.

Så prøv noget NYT

Tilmeld dig og skriv til Delfin

Blev du inspireret?

Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.

Hvad venter du på? Gør som 720.027 andre, og opret dig gratis i dag.

Opret dig gratis her

+