Hej, jeg er en ung fyr på 18 der bor på midtfyn.
Til hverdag går jeg på FGU i Faaborg men har ikke så mange bekendskaber..
Jeg leder efter en ven i omegn eller ej der har lyst til at bygge et tættere venskab
Skriv rigtig gerne :)
Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.
Hvad venter du på? Gør som 720.195 andre, og opret dig gratis i dag.