Kvinde i 40,erne 🌈🌸 føler mig nærmere som en på 30år mentalt) meget snakkesalig og selskabelig, vil gerne hygge med, alt fra Cafe ture, shoppetur, biografen, til stranden eller parken og nyde sommervejret ☀️👙 på loppemarked, til en koncert, eller en bytur 🥂🍻🎶💃 you name it. Er single og på dating markedet 😅😆 jeg har ingen børn, men en kat 😻🐈 elsker dyr, og kreative sysler, er flyttet til Randers i 2023 og kender ikke så mange her i byen, jeg går ikke på arbejde, så har fin tid til at ses på hverdage også, håber at finde nogen der kunne have lyst til at lave hyggelige ting sammen 💖😍