LouiseJeg kunne godt tænke mig at skabe et lille fællesskab for kvinder, der står midt i et brud, en separation eller er kommet videre efter en skilsmisse.
Når livet forandrer sig, forandrer relationerne sig ofte også. Venner, familie og den sociale omgangskreds kan pludselig se anderledes ud, og det kan være rart at møde andre kvinder, der forstår den livsfase indefra.
Tanken er nye bekendtskaber, spejling, grin, gåture, kaffe og gode samtaler. Et varmt og uformelt fællesskab, hvor vi kan dele erfaringer, løfte hinanden lidt op og puste noget kvindepower ind i alt det nye, der er ved at tage form.
Lidt om mig. Jeg hedder Louise og er 41 år, mor til en pige på snart 11 og bor i Aalborg. Jeg er uddannet social- og sundhedsassistent, socialpædagog og specialist i narrativ psykoterapi, og arbejder med mennesker i mit arbejdsliv.
Jeg er nok selv i en fase, hvor jeg også er ved at finde ud af, hvad mine egne interesser egentlig er igen. Jeg holder af gode samtaler, relationer, udvikling, kreativitet, indretning, genbrug og alt det, der har lidt sjæl. Og så vil jeg gerne øve mig i at sige ja til mere nyt og uafprøvet gåture, kaffe, kultur, kreative ting, små ture, foredrag, mad, natur eller hvad der nu kan opstå.
Jeg forestiller mig primært kvinder ca. 35 - 45 år, men alder er ikke det vigtigste. Det vigtigste er, at man kan spejle sig i den livsfase, hvor livet forandrer sig efter brud, separation eller skilsmisse, og hvor man har lyst til nye fællesskaber, gode samtaler og måske at prøve lidt nyt sammen.
Skriv endelig, hvis du også savner nye relationer og et fællesskab med kvinder i samme livsfase.
Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.
Hvad venter du på? Gør som 720.344 andre, og opret dig gratis i dag.