Jeg er en middelalderlig mand på 50 år som ikke altid ligger på den lyse side af livet mildt sagt så kan man godt kalde mig pessimist ind til benet. Sagt på en lidt direkte måde så kan man faktisk godt kalde mig en god gardin brokkerøv, og jeg er stort set utilfredse med alt, og kan ikke se 20 minutters TV Avisen uden at kommentere det kritisk. I sagens natur er selvfølgelig heller ikke helt vildt begejstret for naturen jeg mener den er fyldte af mudder, brændenælder og myg og irriterende bladlus som spiser min plante på min terrasse så ikke noget med nogen gåture i naturen herfra. Men blok har det med at blive en smule kedeligt alene så derfor så søger jeg bekendtskab af mænd hvor at vi kan lave nogle fælles, som så at spise noget godt mad, og klage over det til tjenesten. I fællesskab, selvfølgelig. :-) eller noget andet, mindst lige så ligegyldigt. Jeg har lidt problemer med bentøjet, så helst ikke noget med fysisk aktivitet.