Hej alle sammen. Jeg prøver lige at skabe kontakt herinde igen.
Jeg er en blind mand på 31 år, der søger en træningsmakker i Valby. Jeg forventer, at vi møder hinanden med respekt og ærlighed, og at vi laver klare aftaler om, hvor ofte vi mødes.
Da jeg ikke selv er god til at finde rundt, vil det være en stor hjælp, hvis vi kan følges ad fra mit hjem til træningscentret – eventuelt Loop Fitness. Jeg vil også rigtig gerne starte til selvforsvar igen i WT Klubben i Valby.
Jeg besvarer kun seriøse henvendelser og håber, at der er en venlig sjæl, som har lyst til at gøre en forskel.