Jeg er 33 år og både single og alenemor på en 7/7 ordning. Jeg har mine børn i lige uger.
Alle mine dejlige veninder er gift og har børn 365 dage på året. Så ingen spejling hverken på singlelivet eller på at være alenemor. Og heller ikke den samme lyst til at møde nye mennesker som jeg har 💕
Jeg mangler virkelig nogle veninder, der ligesom mig, er frie og har lyst til at mærke bylivet og sig selv - og ikke har “travlt” med at komme hjem til hverken mand eller børn altid.
SÅ… Hvis du har det på samme måde må du rigtig gerne skrive! 💃🍹☀️🌜