AmalkaSøger sprogven til dansk samtale
Hej!
Jeg er en mand på 43 år, og jeg bor i Smørum sammen med min familie. Jeg forbereder mig til Prøve i Dansk 3, især den mundtlige del.
Jeg søger en venlig sprogven, som har lyst til at tale dansk med mig en gang imellem. Jeg vil gerne øve udtale, almindelig samtale og korte svar på spørgsmål. Det må meget gerne foregå roligt og tålmodigt, da jeg gerne vil blive mere sikker, når jeg taler dansk.
Vi kan tale online, mødes på biblioteket, på en café eller et andet fælles sted. Det er også muligt at mødes hjemme hos mig, hvis det passer bedst, og vi begge føler os trygge ved det.
Jeg er interesseret i dansk kultur, hverdagsliv, familie, sundhed og samfundsemner.
Jeg håber at finde en person, som har lyst til en hyggelig og afslappet samtale på dansk.
Venlig hilsen