Hej med jer,
I en alder af 33 er det gået op for mig at jeg ikke har vildt mange venner - Jeg har mange bekendtskaber, men ikke så mange venner.
Jeg har derfor et ønske om at lære nogle folk at kende som kunne have lyst til at hænge ud, gå en tur, spille computer eller lign. fra tid til anden.
Lidt om mig:
Jeg hedder Thomas, er 33 og bor i Valby. Jeg har 2 skønne unger og en kone. Til hverdag arbejder jeg som computer nørd og bruger en del tid på det.
Når jeg ikke trisser rundt i hverdagens trommerum, så spiller jeg musik og elsker at lave andre kreative ting!
Jeg håber at nogle kunne have lyst til at skrive sammen, og så kan vi altid finde ud af at mødes til en gåtur eller lign og lære hinanden at kende!
Køn er underordnet!
Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.
Hvad venter du på? Gør som 720.273 andre, og opret dig gratis i dag.