Hej! Jeg hedder Sandra, er 33 år og bor i Storkøbenhavn.
Jeg er et nysgerrigt menneske med mange interesser, der samler på oplevelser, og så elsker jeg at møde vidt forskellige mennesker. Den ene weekend kan jeg nyde en rolig yogatime, en café, en dag i spa, eller bare en film hjemme. Og den næste kan jeg planlægge en spontan rejse, opsøge en ny aktivitet eller noget der sætter adrenalinen i gang.
Trods dét er jeg som person meget nede på jorden. Jeg går meget op i personlig udvikling, tid i naturen, spiritualitet og kreative projekter. Jeg er generelt ret åben for nye oplevelser og siger sjældent nej til at prøve noget, jeg ikke har prøvet før.
Jeg håber på at møde nogle mennesker, som har lyst til alt fra cafébesøg til små eventyr. Hvis du kan genkende lidt af dig selv i noget af det her, så skriv endelig.