Jeg hedder Morten, er 28 og bor i Christiansfeld sammen med min kæreste. Jeg kunne godt tænke mig at finde en makker/veninde til at lave nogle hyggelige og aktive ting sammen i fritiden.
Jeg er især glad for at være ude — løbe, gå ture eller tage en cykeltur på mountainbike. Jeg er så småt gået i gang med at løbe igen. Det behøver ikke være noget vildt, bare noget hyggeligt der giver lidt frisk luft. Jeg har egen bil.
Hvis du har lyst til at mødes til en løbetur, gåtur eller cykeltur, så sig endelig til 🏃🚶🚵♂️