Boblberg logoRøde Kors logo
En ny ven eller mere 🤗Dennis

En ny ven eller mere 🤗

Hey alle!

Jeg er for nylig flyttet tilbage til Århus og kunne rigtig godt bruge nogle nye bekendtskaber!

Lidt om mig;

Jeg er 37, single og er i det hele taget glad for nye oplevelser, dybe snakke og debatter, en rolig aften derhjemme eller en tur i byen, en hyggelig aften med lækker mad og en god film eller noget helt tredje hvis stemningen er for det.

Med det rette selskab er jeg klar på det meste 😁

I min fritid træn(ede) jeg,

Gamer på pc,

Læser i ny og næ,

Leger med programmering.

Og alt muligt andet som vi alle nu gør en gang i mellem.

Er blevet beskrevet som en med en boblende personlighed, er generelt positivt anlagt og håber på du er det samme eller tør være det, for det bliver man som oftest sammen med mig 😌

Er du særlig glad for dårlig (læs sort) humor og kan lide at grine lidt af dig selv så er jeg helt klart værd at skrive til :D

Hvis du ligesom jeg føler dig lidt ensom og mangler en at snakke med om alting og ingenting så smid en besked min vej, hvem ved, det kan være vi får lyst til at finde ud af noget at lave sammen en dag 😊

Skriv!

Mvh.

Dennis.

Tilmeld dig og skriv til Dennis

Blev du inspireret?

Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.

Hvad venter du på? Gør som 720.206 andre, og opret dig gratis i dag.

Opret dig gratis her

+