OmarSøger ny bekendtskaber/fællesskaber
Jeg hedder Omar, og jeg er typen, der kan gå ind i et rum og få stemningen til at stige, bare ved at åbne munden. Jeg er så venlig og imødekommende, at selv folk der normalt undgår smalltalk, pludselig står og fortæller mig om deres barndomstraumer og yndlingspizza.
Jeg går virkelig op i sport — ikke sådan “jeg ser lige en kamp i weekenden”-agtigt, men rigtig sport. Jeg er ham, der råber af skærmen, jubler som om jeg selv scorede, og tålmodigt forklarer offside-reglen for 117. gang, selvom jeg godt ved, at ingen forstår den alligevel.
Og ja, glemt lige at sige, at jeg også kan være en god ven.
Smid lige en besked, hvis du vil være venner, okay!