Boblberg logoRøde Kors logo
Det sorte fårSusanne

Det sorte får

Howdy..

Jeg er 50 år, lige nu sygemeldt fra fleksjob og skal til at kæmpe med systemet igen om en førtidspension.

Mit 'barn' er 3 år og har 4 ben.

Elsker naturen, vil til at arbejde på at blive selvforsynende.

Ikke bange for at blive beskidt 🤪

Jeg er en dør til teknik/sociale medier. Magter ikke samfundet længere.

Er næsten altid alene og har det ok med det, men drømmen har altid været at finde en sjæleven/tosse som mig hvor vi kan slappe af, eller lave projekter sammen.

Hvor man kan være sig selv.

Haft mange "venner", men som har vist sig at være falske...

Det hele har knækket mig lidt psykisk, så søger nye græsgange.

Har en drøm om at leve i en campervan, og med tiden finde stedet hvor jeg kan slå mig ned og leve selvforsynende.

Udover det er jeg stor musik elsker og tager til koncerter når muligheden byder sig.

Elsker dyr - på nær edderkopper 🫣

Opfører mig nok ikke som en på 50 år.

Tilmeld dig og skriv til Susanne

Blev du inspireret?

Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.

Hvad venter du på? Gør som 720.178 andre, og opret dig gratis i dag.

Opret dig gratis her

+