Jeg er meget passioneret ift Movement kulturen, men jeg kender ikke nogen i mit netværk, der har samme interesse - bare ikke det samme at gøre det alene. Håber at kunne finde/skabe et netværk her igennem Boblberg, som kunne være interesseret i at mødes på ugentlig basis i Århus og lave øvelser sammen. Det kunne være forskellige koordinationsøvelser og bevægelse der fx er inspireret af Ido Portal, LeoMoves osv.
Jeg er selv helt igennem nybegynder, så jeg kommer ikke til at fungere som underviser, nærmere som iværksætter ☺️