RosaNogen der vil synge og spille musik
Jeg drømmer om at samle en lille gruppe, hvor vi kan mødes et par gange om måneden og spille musik i en afslappet og hyggelig atmosfære. 🎵😊🎤
Alle niveauer er velkomne. Jeg er selv forholdsvis ny inden for musik, men håber at samle både begyndere og mere erfarne folk, der har lyst til at udvikle sig sammen. 🌱
Jeg er åben for flere genrer, men kan ret godt lide soul og pop. (ikke klassisk sang og viser).
Tanken er, at vi i fællesskab finder ud af, hvad vi spiller, hvor vi mødes og hvor ofte vi ses. Vi kan evt. øve hos hinanden eller måske finde et lokale, vi kan låne.
Lidt om mig:
Jeg er 42 år og bor på Amager. Jeg har gået lidt til sang og guitar. Efter sommer starter jeg med undervisning igen, også i klaver.
Har også andre kreative interesser, læser bøger, bruger byen kulturelt mm. 💫
Søger først og fremmest rare mennesker, som har lyst til at skabe et musikalsk fællesskab, hvor der er plads til både fejl, grin og udvikling. 😀
Send gerne en besked og fortæl lidt om dig selv og dine musikalske interesser.