Boblberg logo
Fællesskab i naturen Lise

Fællesskab i naturen

Hej natur-elsker đź’š

Jeg overvejer at starte et fællesskab i naturen og vil høre hvor mange der kunne være interesseret i det.

Her er mine tanker:

- lave et stort bĂĄl, sidde sammen om det og snakke, mĂĄske fĂĄ noget mad/drikke, synge sammen om bĂĄlet

- gå på stillevandring / sansevandring / mørkevandring gennem skoven

- lære hinanden ting som er ved at blive glemt: bage fra bunden, reparere ting og tøj osv.

- tage pĂĄ vandringer sammen i naturen - mĂĄske ud og bade ogsĂĄ

Jeg vil gerne stå for det og arrangere osv. men vil høre hvem og hvor mange der kunne være interesserede i det først.

Det kan potentielt være noget egenbetaling til arrangementer til brænde osv.

Skriv gerne hvis det lyder som noget du kunne synes var sjovt eller hvis du har spørgsmål :)

Tilmeld dig og skriv til Lise

Blev du inspireret?

Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.

Hvad venter du på? Gør som 720.044 andre, og opret dig gratis i dag.

Opret dig gratis her

+