LiseFællesskab i naturen
Hej natur-elsker đź’š
Jeg overvejer at starte et fællesskab i naturen og vil høre hvor mange der kunne være interesseret i det.
Her er mine tanker:
- lave et stort bĂĄl, sidde sammen om det og snakke, mĂĄske fĂĄ noget mad/drikke, synge sammen om bĂĄlet
- gå på stillevandring / sansevandring / mørkevandring gennem skoven
- lære hinanden ting som er ved at blive glemt: bage fra bunden, reparere ting og tøj osv.
- tage pĂĄ vandringer sammen i naturen - mĂĄske ud og bade ogsĂĄ
Jeg vil gerne stå for det og arrangere osv. men vil høre hvem og hvor mange der kunne være interesserede i det først.
Det kan potentielt være noget egenbetaling til arrangementer til brænde osv.
Skriv gerne hvis det lyder som noget du kunne synes var sjovt eller hvis du har spørgsmål :)