JohnnieHej med jer,
Jeg er en frisk mand på 46 år, bosat på et dejligt landsted mellem Vejen og Kolding, som søger et par gode, jævnaldrende venner til at dele hverdagens hyggestunder med.
Hverdagen kører derudaf med job, min kone og vores to børn på 10 og 13 år, men jeg mangler det her frirum med nogle gode gutter, hvor vi kan mødes over fælles interesser.
Mine store interesser er:
Jeg elsker at spille på hyggeniveau, hvor der er plads til både sved på panden og et godt grin undervejs.
Jeg sætter stor pris på en god specialøl og tager gerne til ølsmagninger eller på opdagelse i det lokale ølmiljø.
Jeg nyder at tage på Kolding Stadion for at se fodbold og mærke stemningen.
Når der skal kobles helt af, pakker du mig nemt i bilen til en sheltertur, en fisketur, eller når der skal arbejdes på landstedet.
Derudover er jeg et stort madøre, og i ferierne pakker vi ofte bilen og drager mod Italien for at nyde kulturen og den gode mad.
Hvis du også mangler en at snuppe en padel-kamp med, en makker til stadion, eller hvis vi bare skal mødes over en kold øl eller en god middag og vende verdenssituationen, så tøv ikke med at skrive.
Jeg glæder mig til at høre fra dig!
Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.
Hvad venter du på? Gør som 720.026 andre, og opret dig gratis i dag.