BiancaVeninder i Odense ✨🐶🌻🌸
Hej 😊 Jeg hedder Bianca og er 23 år.
Jeg har boet i Odense i snart 3 år, men jeg har ikke fået skabt så mange bekendtskaber endnu.
Jeg elsker at være kreativ og kaster mig gerne ud i lidt af hvert – tegning, maling og andre kreative projekter. Derudover nyder jeg lange gåture med min hund, gode film og en hyggelig stund med en bog.
Det vil være hyggeligt at finde veninder, som har lyst til lidt af hvert – hvad enten det er en filmaften, en kreativ dag, en gåtur, eller bare gode snakke. Det gør bestemt ikke noget, hvis du også kan være lidt spontan engang imellem. 😊