LukasSøger bekendtskaber
Halløj derude. Jeg er en ung gut på 23 år og så hedder jeg Lukas.
Jeg har de sidste mange år, kæmpet med en ret så svær depression og angst.
Jeg havde det meget svært i folkeskolen. Både det faglige men også det sociale. Og jeg kunne bare mærke at det hele blev værre og værre. Og til sidst knækkede filmen så for mig.
Jeg blev først diagnosticeret med autisme som 15 årig og et par år efter fik jeg så diagnosen add. Det var nok derfor at både koncentrationen og det sociale var svært for
mig.
Det har taget mig mange år at nå hertil. Og jeg er lettet og glad for at kunne sige nu, jeg har set/mødt lys for enden af tunnelen.
Egentlig vil jeg bare se om det her kunne være noget for mig, og se om verden ikke er så farlig derude som man tror.
Jeg har meget mere at fortælle om mig selv osv..
Jeg håber bare at det her bliver mit gennembrud med at få nogle sociale relationer igen, da jeg i en årrække ik har haft overskud til det pga socialangst