NatasjaGrand teater morgenbio veninder . S
Jeg synes det er hyggeligt, at se film sammen . Morgenbio er i Grand teater alle dage, typisk start i tidsrummet mellem 09.00 og 10.00. Vi kan måske snakke lidt om filmen bagefter . Blive enige om,hvad vi skal se næste gang.
Lidt om mig , bor på Frederiksberg, har et stort behov for at bevæge mig i naturen . Mit hjerte brænder for det kulturelle.
Er positiv og har appetit på livet .
De dage der er bedst for mig er Mandage og torsdage til bio.
Lad os mødes og se om der er god energi .
Skøn dag derude .
Nat