Boblberg logo
Grand teater morgenbio veninder . SNatasja

Grand teater morgenbio veninder . S

Jeg synes det er hyggeligt, at se film sammen . Morgenbio er i Grand teater alle dage, typisk start i tidsrummet mellem 09.00 og 10.00. Vi kan måske snakke lidt om filmen bagefter . Blive enige om,hvad vi skal se næste gang.

Lidt om mig , bor på Frederiksberg, har et stort behov for at bevæge mig i naturen . Mit hjerte brænder for det kulturelle.

Er positiv og har appetit på livet .

De dage der er bedst for mig er Mandage og torsdage til bio.

Lad os mødes og se om der er god energi .

Skøn dag derude .

Nat

Tilmeld dig og skriv til Natasja

Blev du inspireret?

Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.

Hvad venter du på? Gør som 720.026 andre, og opret dig gratis i dag.

Opret dig gratis her

+