ReneHejsa
Hej!
Jeg er en glad og jordnær mand på 44 år, som bor i Uldum sammen med min lille kat. Jeg sætter pris på de små ting i livet, godt selskab, hyggelige samtaler og en god portion humor.
I min fritid nyder jeg at slappe af, opleve nye ting og møde mennesker med forskellige interesser og historier. Jeg søger nye venner og bekendte til hyggelige snakke, fælles oplevelser eller bare et godt grin i hverdagen.
Hvis du er åben, venlig og har lyst til at lære et nyt menneske at kende, så hører jeg gerne fra dig.
Venlige hilsner En mand på 44 år fra Uldum 🐱🙂