WilmaSøger veninder
Hej 🌸
jeg hedder Wilma, og er 19 år, jeg vil gerne udvide min vennekreds og finde nogle gode veninder. Jeg er glad for hyggelige aftener, gåture, film, spontane ture og bare gode samtaler, hvor man kan være sig selv.
Jeg bor med min dejlige kæreste på Østerbro.
Og bruger meste at min tid med ham og min familie.
Jeg sætter pris på ærlighed, humor og mennesker, man kan grine med og dele både hverdag og oplevelser med. Det gør ikke noget, hvis du er lidt genert – det er jeg også nogle gange. 😊
Hvis du også savner en veninde at skrive med, tage på café, gå ture eller bare hygge med, så skriv endelig. Jeg glæder mig til at høre fra dig! 💕