Hej vi søger vennepar der har lyst til at ses i weekenden en gang imellem. Tænker det kunne være hyggeligt at spise sammen hos hinanden en gang om måneden. Vi er i 60erng vi er helt nede på jorden og meget nemme at snakke med.
Jeg heder Tina og bor sammen med Henrik. Vores interesser haveliv, ture ud i det blå, politik, vores verden, vores lille barnebarn Ossian det familie, der er tilbage, sommerhus i Danmark, Italien hvis vi skal rejse, ture til odense å cafe elsker vi også. Henrik køre mc og vil elske hvis nogle har samme interesse. Det var et lille udpluk fra os❣️🌿 vores hund Elvis fransk bulldorg som vi elsker den betyder alt for Henrik og den er med alle steder så
vidt muligt. Hvis du i syntes det kunne være hyggeligt at ses skriv gerne.
Vi har boet her på Fyn i 30 år men stammer fra Nordsjælland hvor vi har vores familie