Boblberg logoRøde Kors logo
Vennepar Tina

Vennepar

Hej vi søger vennepar der har lyst til at ses i weekenden en gang imellem. Tænker det kunne være hyggeligt at spise sammen hos hinanden en gang om måneden. Vi er i 60erng vi er helt nede på jorden og meget nemme at snakke med.

Jeg heder Tina og bor sammen med Henrik. Vores interesser haveliv, ture ud i det blå, politik, vores verden, vores lille barnebarn Ossian det familie, der er tilbage, sommerhus i Danmark, Italien hvis vi skal rejse, ture til odense å cafe elsker vi også. Henrik køre mc og vil elske hvis nogle har samme interesse. Det var et lille udpluk fra os❣️🌿 vores hund Elvis fransk bulldorg som vi elsker den betyder alt for Henrik og den er med alle steder så

vidt muligt. Hvis du i syntes det kunne være hyggeligt at ses skriv gerne.

Vi har boet her på Fyn i 30 år men stammer fra Nordsjælland hvor vi har vores familie

Skriver kun med Jer der har profil billede på

Tilmeld dig og skriv til Tina

Blev du inspireret?

Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.

Hvad venter du på? Gør som 720.322 andre, og opret dig gratis i dag.

Opret dig gratis her

+