Jeg søger andre, som mig, der er interesseret i at være en del af en spirituel cirkel.
Det kan også være at du allerede er med i en og I mangler et medlem.
Jeg har taget uddannelse indenfor clairvoyance, healing og shamanisme, og arbejder selv lidt med tarot og vølve.
Jeg mangler andre til at mødes fysisk med. Vidensdele, lave spirituelt arbejde, træne og holde ved lige med hinanden - ja egentlig bare et fælleskab, med den hygge der også følger med. Men den endelige form, finder vi sammen.