MarianneNye venner m/k
Jeg er 62 år og bor i Glostrup.
Jeg søger én i mit nærområde til at; gå i bio, på cafe, til koncerter, tage på ture ud i det blå, gå på museer og lign. Du er til gode dybe snakke om alt mellem himmel og jord - også det vi ikke kan se, du interesserer dig måske ovenikøbet for selvudvikling. Vi kunne spise mad sammen eller måske bare mødes og drikke en tør kop kaffe, ringe op og høre hvordan det går eller... you name it??
Du er rummelig/empatisk, har humor og har, som jeg, lyst til at opbygge et nyt respektfuldt venskab, uden at vi behøver at sidde lårene af hinanden 😊
Skriv og fortæl lidt om dig selv og om hvorfor du synes vi matcher og lad os se hvad tiden bringer.
Hilsen Marianne