Hej 😀🤙🏼 Jeg er en kvinde på 34 år, mor til to børn. Jeg savner en god veninde i hverdagen. Måske man kun skabe en lille gruppe.
Jeg er ret nede på jorden – elsker gåture, snak om alt og ingenting, en kop kaffe, lidt shopping eller bare at sidde og slappe af og grine.
Mit liv er lidt travlt med børn, så jeg søger en veninde, der også forstår hverdagslivet – og som har lyst til noget stille og hyggeligt, ikke kun vilde byture.
Kemi kan man bestemt mærke men tit skal man også arbejde lidt med et helt nyt venskab