Boblberg logo
Ny vennekreds søges af tilflyttereMette

Ny vennekreds søges af tilflyttere

Vi er nye i det sønderjyske, og ønsker at finde en ny kreds af mennesker, som vi med tiden - hvis kemien er rigtig - kan kalde venner. Vi er 55 og 61 år, bor midt mellem Løgumkloster og Aabenraa sammen med vores to mindre vovser. Når vi ikke arbejder, nyder vi haven, naturen, hygge med familien, rejser, oplevelser og en hyggeaften med god mad, brætspil og musik.

Vi sætter stor pris på humor og gode grin, afslappet samvær og snakke om både det lette og det svære. Så er I et par eller vennekreds med plads til flere i jeres liv, så giv det et skud :)

Tilmeld dig og skriv til Mette

Blev du inspireret?

Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.

Hvad venter du på? Gør som 720.026 andre, og opret dig gratis i dag.

Opret dig gratis her

+