MetteNy vennekreds søges af tilflyttere
Vi er nye i det sønderjyske, og ønsker at finde en ny kreds af mennesker, som vi med tiden - hvis kemien er rigtig - kan kalde venner. Vi er 55 og 61 år, bor midt mellem Løgumkloster og Aabenraa sammen med vores to mindre vovser. Når vi ikke arbejder, nyder vi haven, naturen, hygge med familien, rejser, oplevelser og en hyggeaften med god mad, brætspil og musik.
Vi sætter stor pris på humor og gode grin, afslappet samvær og snakke om både det lette og det svære. Så er I et par eller vennekreds med plads til flere i jeres liv, så giv det et skud :)