26år
Lige flyttede til kregme (Frederiksværk) til min Kæreste. Jeg kender ikke rigtig nogle i området og synes det kunne være hyggeligt at komme til det.
Er udd social og special pædagog
Jeg søger nye venner/ veninder
Hvor man kan mødes og gå ture, tag på café ture og måske få nogle gode snakke.
Ps. Er ordblind, så derfor den manglende tegnsætning 😊
Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.
Hvad venter du på? Gør som 720.240 andre, og opret dig gratis i dag.