Pia.Boblberg-kvinder, 55+ Kbh./omegn.
Juni 2026 🌞 🌿🌻
Hej kvinder 55+ der vil mødes med kvinder til gratis kunst i city, walk & talk 🚶♀️🚶♀️🚶♀️🚶♀️🚶♀️vi slutter altid af med cafehygge 🍵☕Vi er ca. 7-9 kvinder pr møde og plads til flere - vi i alt pt. 46 kvinder. Jeg er gr. arrangør og mødes både på hverdag/weekend, så alle mulighed for at ses.
Mange fra København, uanset hvor du bor er du meget velkommen - vi mødes i Kbh. K centralt.
Vi glæder os til at se dig og alle turene er gratis. så alle råd 🌱 etableret gruppe med forskellige deltagere pr. gang. Til gengæld fin plads og vi er 8-10, hvis du pludselig bliver forhindret.
God sommer til alle på Boblberg ☀️🦋
Pia, gr. arrangør. 🌸