Hejsa jeg bor i Faaborg og jeg er meget interesseret at have venner som kan have kaffe med mig, jeg elsker shopping,at læse og elsker at gå tur i naturen. Jeg er ikke dansker men jeg prøver at have nye venner her. Er gift med uden børn
Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.
Hvad venter du på? Gør som 720.196 andre, og opret dig gratis i dag.