Hey. Jeg hedder Louise, og jeg bor i Fredericia.
Jeg har været gennem et langt sygdomsforløb, som har været en medårsag til, at jeg tit føler mig ensom, da jeg ikke rigtig har kunne ses med nogle.
Det ville derfor være skønt, hvis man kunne være heldig at finde sig en sød veninde.
En veninde man kan gå ture med, lave kreative ting sammen med, have pigeaftener o.s.v. Det ville være super hyggeligt😊
Opret dig og skab dine egne fælleskaber. Boblberg er et trygt og sikkert medie, hvor dine oplysninger er beskyttet.
Hvad venter du på? Gør som 720.172 andre, og opret dig gratis i dag.